Ladingschade melden
Heeft u schade aan een lading die u in opdracht vervoerde? Hier vindt u de stappen die u moet ondernemen bij ladingschade. Neem in ieder geval zo spoedig mogelijk contact op met onze schadespecialisten.
Heeft u schade aan een lading die u in opdracht vervoerde? Hier vindt u de stappen die u moet ondernemen bij ladingschade. Neem in ieder geval zo spoedig mogelijk contact op met onze schadespecialisten.
Meld de ladingschade direct bij de schademeldingsdienst:
Heeft u direct hulp nodig?
Bel dan TVM assistance voor spoedeisende hulpverlening: (0528) 292 911.
Wat te doen bij ladingschade:
Gebruik het formulier dat op uw situatie van toepassing is:
Schade melden en het ladingschadeformulier indienen (inclusief vrachtbrieven, handelsfacturen en claimfacturen) kan op verschillenden manieren. U kunt:
Wanneer nodig regelen wij een deskundige om de schade zo snel mogelijk vast te stellen. Wij nemen contact op met uw opdrachtgever en andere personen die bij de schade betrokken zijn. Voor de volledigheid verzoeken wij u in dit geval ons de contactgegevens van uw opdrachtgever alsmede de contact gegevens van de locatie waar de goederen staan mee te sturen.
We laten u weten wanneer wij het schadebedrag aan u uitbetalen als er sprake is van aansprakelijkheid aan uw kant. Mocht u niet aansprakelijk zijn, dan informeren wij u ook.
Heeft u eerder vragen aan ons? Bel gerust. Het telefoonnummer van de behandelaar staat in de bevestiging die u van ons ontvangt. U kunt ons van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 17.15 uur bereiken.
Schade melden bij spoed:
Als er sprake is van spoed of een schade met een grote omvang, bel dan met 0528 – 29 27 00. Na 17.15 uur zijn wij bereikbaar op ons alarmnummer 0528 – 29 29 11.