“Die persoonlijke zorg doet veel goeds”
“De politie belde dat één van onze chauffeurs in Frankrijk verongelukt was.” Transportondernemer Ton Maas blikt terug op het moment dat dit tragische bericht hem bereikte. “Het bleek niet bijverzekerd.” In paniek belt hij TVM, waar hij eerder altijd verzekerd was. Daar krijgt hij het advies dat hij nodig had.
Lees het complete verhaal hieronder
De helpende hand
Transportondernemer Ton Maas vertelt hoe we als TVM hem de helpende hand boden na het verongelukken van een van zijn chauffeurs. “Zij konden me niet helpen omdat ik natuurlijk niet meer verzekerd was bij hen. Maar ik heb wel de stappen kunnen nemen die ik moest nemen onder begeleiding van TVM.”
We staan dicht bij onze klanten
Ronald Kuipers, commercieel directeur Nederland bij TVM: “De instelling van TVM is dat we je gaan helpen. En dat is hier ook zo gegaan. Wij staan dicht bij onze klanten. En dat doen wij in adviseren en in het inzichtelijk maken van risico's. We kennen de sector en onze klanten goed. Maar als het dan toch nog een keer misgaat, dan staan we ook heel dicht bij onze klanten. Zowel op dat moment, maar natuurlijk ook later.”
Familiaire gevoel
“Ik was natuurlijk geen klant meer van TVM, maar ze hebben daarna nog wel gebeld hoe het gegaan was en gevraagd of ze nog iets voor me konden doen. Die persoonlijke zorg, dat familiaire gevoel, dat doet heel veel goeds. Dat geeft een warmte en dat helpt je met het verwerken. Ik weet dat ik het heel vervelend vond dat ik een jaarpolis en een opzegtermijn van drie maanden had. Dus ik zat nog een jaar aan die andere partij vast. Dat was wel een les. Ik ben zo snel mogelijk teruggegaan naar TVM.”