Uw mening telt: klanttevredenheid rechtshulp
In ons Klanttevredenheidsonderzoek stellen we specifieke vragen over onze rechtshulpdienst. Op basis van de signalen van klanten werken wij continu aan verbetering van onze dienstverlening.
Klanttevredenheidsonderzoek: Uw ervaringen staan centraal
Ons klanttevredenheidsonderzoek richt zich op uw ervaringen. We zoomen in op verschillende onderdelen.
De uitkomsten van dit KTO worden intern besproken en verbeteracties worden voorgesteld en uitgevoerd. Wij vertellen u graag welke inzichten u ons geeft en welke verbeteringen we hiervoor op de planning hebben staan.
Over het algemeen bent u erg tevreden over onze dienstverlening. Dat vinden we heel fijn. Natuurlijk zijn er altijd verbeterpunten. TVM rechtshulp heeft de volgende aandachtspunten:
- Klanten geven aan een snellere reactie te wensen. Dit blijft een van onze belangrijkste aandachtspunten. Online tools helpen ons daarbij, waar we ook oog blijven houden voor de persoonlijke aanpak.
- Sommige zaken vergen nu eenmaal meer tijd en daarin zijn we soms ook afhankelijk van buitenlandse partijen. Daarover kunnen we u beter op de hoogte houden. Met pro-actieve communicatie over de voortgang van een zaak weet u beter waar u aan toe bent.
- We weten uit ervaring dat een vaste contactpersoon op een lopend dossier voorkomt dat we u meerdere keren dezelfde vragen moeten stellen. We blijven daar aandacht voor hebben. Het helpt u en ons om een goede service te leveren.