Klanttevredenheids onderzoek
Wat vindt u van ons? Hoe ervaart u onze bereikbaarheid, onze service en onze schadeafhandeling? Wij willen graag weten hoe u onze dienstverlening ervaart. We onderzoeken ieder kwartaal in welke mate u onze dienstverlening aanbeveelt. Dit doen we met de specifieke NetPromoterScore-vragen (NPS-vragen) en een paar vragen gerelateerd aan klantcontactmomenten. Dit noemen we het Klanttevredenheidsonderzoek (KTO).
KTO gericht op uw ervaringen
Dit KTO richt zich op uw ervaringen. Gericht, regulier en integraal onderzoek naar klantervaring en klanttevredenheid is een belangrijk element om meer van buiten naar binnen te verbeteren, ontwerpen en ontwikkelen. En om ervoor te zorgen dat onze inspanningen ook echt een verschil maken voor u.
Klanten waarderen TVM met een 8,2
De tevredenheid van TVM-klanten kwam in het eerste kwartaal van 2024 op 8,2. Op onze dienstverlening in het algemeen scoren we een NPS van +30 en +29 (resp. vervoer over weg en vervoer over water, beide directe kanaal).
We zoomen in op verschillende onderdelen
Het onderzoek gaat over verschillende onderdelen van TVM verzekeringen zoals de binnendienst, accountmanagement, schade afhandeling en over onze preventie-, verzuim- en rechtshulpdiensten. Naast de algemene NPS wordt ook de NPS op deze vragen berekend. Hiermee komen de verbeterpunten naar voren.
De uitkomsten van dit KTO worden intern besproken en verbeteracties worden voorgesteld en uitgevoerd.
Onderzoek door bureau Markteffect
Onderzoeksbureau Markteffect uit Eindhoven voert ons onderzoek naar klanttevredenheid uit. Markteffect benadert 4 x per jaar, in een vooraf afgesproken periode, willekeurig een aantal relaties van TVM. Ook u kunt worden gebeld om een aantal vragen te beantwoorden over uw ervaringen met TVM. Markteffect belt met het nummer (040) 340 04 53. Het gesprek duurt ongeveer 10 minuten. Helpt u mee? Zo kunnen we u in de toekomst nog beter van dienst zijn. We waarderen uw medewerking.