Claimbehandeling
Wat gebeurt er nadat u een schade bij ons heeft geclaimd? En hoe zorgen wij voor een correcte afhandeling? U leest het hier.
Wat gebeurt er nadat u een schade bij ons heeft geclaimd? En hoe zorgen wij voor een correcte afhandeling? U leest het hier.
Schade? Meld u uw schade zo snel mogelijk, binnen 3 x 24 uur via Mijn TVM of bij TVM schademeldingsdienst. Lever vervolgens de door ons gevraagde informatie zo spoedig mogelijk in. Op deze manier kunnen wij uw schade zo snel mogelijk afhandelen.
Bij ladingschades maken we in eerste instantie altijd gebruik van de expertise van eigen mensen. Omdat snel handelen bij ladingschades vereist is, zijn zij 24 uur per dag 7 dagen in de week bereikbaar op (0528) 29 27 00.
Ons doel is om het voor onze klanten naar 100% tevredenheid te regelen. Hiernaast vindt u het aandachtsgebied en expertisebureaus die wij aanraden.
Bij het vaststellen van de schade kunnen wij daarom een onafhankelijke expert inschakelen.
De kosten hiervoor zijn voor onze rekening.
TVM verzekeringen werkt samen met een aantal gerenommeerde onafhankelijke bureaus.
Schade wordt altijd vastgesteld door beëdigde NIVRE experts.
Als u TVM heeft laten weten dat u het niet eens bent met de schadevaststelling, kunt u een andere expert een second opinion laten doen. Dit zijn dan de regels: