Overslaan en naar de inhoud gaan

TVM-klanten geven opnieuw een 8,1 Bedankt voor uw vertrouwen!

Met trots vertellen we dat u, als klant, TVM ook in 2024 waardeert met een geweldige score van 8,1! Voor het tweede jaar op rij beoordelen onze klanten ons met een cijfer boven de 8. Daarnaast blijft onze Net Promoter Score (NPS) op een hoog niveau: +24.

Uw partner in transport en logistiek

Deze cijfers laten zien dat we op de goede weg zijn om ervoor te zorgen dat onze adviezen en oplossingen voor u ook echt een verschil maken. We zijn graag uw partner in transport en logistiek. Dankzij uw feedback blijven we verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen in TVM!

Meer dan een verzekeraar

Hier vindt u een overzicht van de diensten die TVM u biedt. Van de ondersteuning van onze ondernemersdesk (speciaal voor de kleine transportondernemers) tot juridische rechtshulp of gerichte preventieadviezen. 

Bekijk waarmee wij u van dienst kunnen zijn

TVM & snel weer op weg - Ik ben voor!

Met onze doeltreffende service en online gemak, bieden we net dat stapje extra. Want we weten hoe belangrijk het is om te leveren volgens afspraak.  

Ga met TVM voor vooruitgang en voorkom stilstand.

 

Robert van den Brink van St van den Brink vertelt over TVM

Transportbedrijf St vd Brink zag de schadelast oplopen. Samen met TVM stellen ze een preventie-aanpak op. Dit leidt tot de oprichting van de St vd Brink Academy. Wat heeft dit ze gebracht? Bekijk hier het hele verhaal.

Schipper Martin Trouborst vertelt over TVM

Het schip van Martin Trouborst zinkt voor zijn ogen. Hij verliest hiermee in één klap zijn bedrijf en woning. “Het is een deel van je leven. En als je dat ziet zinken, dan word je vrij moedeloos”. TVM begrijpt de enorme impact en doet alles om hem snel weer in de vaart te krijgen. 

Ton Maas van TMB-transport vertelt over TVM

“De politie belde dat één van onze chauffeurs in Frankrijk verongelukt was.” Transportondernemer Ton Maas blikt terug op het moment dat dit tragische bericht hem bereikte. “Het bleek niet bijverzekerd.” In paniek belt hij TVM, waar hij eerder altijd verzekerd was. Daar krijgt hij het advies dat hij nodig had.