Overslaan en naar de inhoud gaan

Bereikbaarheid tijdens feestdagen

Op eerste en tweede Kerstdag en op Nieuwjaarsdag is ons kantoor gesloten. Heeft u schade, dan kunt u dit online melden via Mijn TVM of Bumper.nl. Bij spoed of nood zijn wij dag en nacht bereikbaar via TVM Assistance. Bel dan 0528 29 29 11

Team Mijn TVM gaat voor digitale communicatie

Rene Wientjes is product owner van het klantportaal Mijn TVM. Samen met zijn team zorgt hij ervoor dat Mijn.TVM.nl blijft vernieuwen. Het afgelopen kwartaal stond in het teken van het digitaliseren van de poststroom. Rene vertelt hierover en ook wat u de komende tijd kunt verwachten binnen Mijn TVM.

Rene Wientjes is product owner van het klantportaal Mijn TVM. Samen met zijn team zorgt hij ervoor dat Mijn.TVM.nl blijft vernieuwen. Het afgelopen kwartaal stond in het teken van het digitaliseren van de poststroom. Rene vertelt hier kort over en ook wat u de komende tijd kunt verwachten binnen Mijn TVM.

Klanten kiezen zelf

De ontwikkeling van Mijn TVM gaat in samenwerking met onze klanten. Het verder digitaliseren van onze poststromen was een van de veelgestelde vragen. Daar is gehoor aan gegeven. 

“Sinds december ontvangt een groot deel van onze klanten hun documenten standaard digitaal. Deze documenten ontvangen ze al een tijdje in TVM, maar daarnaast ook nog per post. Ze geven nu zelf aan in Mijn TVM of ze alles digitaal of bijvoorbeeld groene kaarten toch liever per post ontvangen. Standaard kiezen we vanuit TVM voor digitaal, maar uiteindelijk kiest de klant zelf hoe hij zijn documenten wil ontvangen."

René Wientjes

U ontvangt steeds meer digitaal

De afgelopen jaren is digitaal werken steeds gangbaarder geworden. Dat heeft veel deuren geopend en mogelijkheden gecreëerd. De eerste stappen zijn gezet en ook in het vervolg van dit jaar kunnen klanten meer verwachten op dit gebied.

“We gaan aan de slag met de overige poststromen, zoals de schadecorrespondentie. Ook de resterende klanten, bij wie dit digital first principe nog niet van toepassing is, komen aan de beurt. We streven ernaar om alle klantcommunicatie te digitaliseren. De klant zit daarin zelf aan het stuur.”

Meer weten over Mijn TVM? Klik hier en lees verder